Google nákupy = zvyšování prodeje a získávání
potenciálních zákazníků

Pokud máte vlastní internetový obchod a e-shop, určitě jste se již někdy přemýšleli nad tím, že byste své zboží mohli propagovat na nějaké internetové reklamní platformě. Dnes je google největší vyhledávač a nejčastěji používané. V telefonu ho používají téměř všichni, protože je rychlý a má víc dat pro uživatele než jiné vyhledávače.

Nákupy Google jsou skvělou volbou. Jedná se o praktický způsob, jak předvést své produkty a zvýšit množství prodeje. Jak je již z názvu vidět, tuto službu, s níž můžete dosáhnout fantastických výsledků, pokud reklamní kampaně správně nastavíte, samozřejmě nabízí technologický gigant Google. Nastavení je vážně to nejdůležitější.

Začněme ale pěkně od začátku: Co jsou Nákupy Google vlastně zač a k čemu jsou vhodné?

Už jsme uvedli, že Nákupy Google provozuje společnost Google, která je nabízí běžným internetovým uživatelům na straně jedné a internetovým obchodům na straně druhé. Jinými slovy se jedná o platformu, kde můžete své zboží nabídnout ostatním. Uživatelé si na internetu mohou snadno najít produkty, o které mají zájem, a porovnat jejich ceny v různých obchodech, které je nabízejí. Internetové obchody zase vybírají produkty, které chtějí propagovat, a pomocí nabídkového systému v rámci různých produktů a kategorií Googlu platí za uživatele, kteří navštíví jejich e-shop.

Princip Nákupů Google je zcela zřejmý. Když vyhledáte na Googlu produkt, který se nějaký e-shop snaží propagovat, zobrazí se srovnání s obrázky daného produktu v dalších obchodech.

Jak funguje naše služba

Když budete mít zájem o naši službu, tak nám napíšete a domluvíme se na podrobnostech. Vytvoříme účet pro váš e-shop a zadáme parametry dle vašich požadavků.

Po vás budeme potřebovat seznam produktů, který budete chtít propagovat, protože je velmi důležitý i název produktů, tak vám provedeme analýzu a poradíme vám co je potřeba změnit pro lepší vyhledávání.

Pak musíme počkat až google vše nahraje, trvá jim to 24 – 48 hodin. Po nahrátí dat se pustíme do optimalizace celé kampaně. Jde o nejdůležitější krok. Pro tento krok budeme po vás potřebovat jen vědět kolik budete asi chtít investovat za proklik, ale to s vámi opět probereme podle dalších indícií.

Můžeme vám zde nastavit i remarketing. Co znamená? Lidem, kteří na vašem webu byli v košíku a nyní hledají produkt na Google, se chcete zobrazit na předních místech.

Na konec od nás dostanete konečný výstup, kde zjistíte jak kampaň dopadla. Někdo si myslí, že nastavení je jednoduché, ale pokud není kampaň nastavená dobře, tak na ní proděláte, takže má opačný efekt než jaký od ní očekáváte.

Neváhejte a napište nám a určitě se domluvíme na spolupráci.

Nejdůležitější je, aby váš web měl zabezpečení protokolem https.